طالع بینی هندی زن متولد اسفند

سایت تفریحی و سرگرمی سیب/ جذب چت

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

طالع بینی هندی زن متولد اسفند

 

طالع بینی هندی زن متولد اسفند

زن متولد اسفند قدرت و جاذبه عجیبی برای جلب توجه دارد. شما بدون اینکه دقیقا بدانید چرا، خود را فریفته او می یابید. یک کلید برای شناخت شخصیت او، ترس شدیدش از فقر و تنفرش از این است که روزی از نظر مالی به کمک اشخاص بیگانه محتاج بشود. ورای هر نوع جاذبه ای که شما ممکن است داشته باشید، او می خواهد مطمئن بشود که شما باهوش، جاه طلب، کوشا و ساعی هستید و می توانید از او به خوبی مواظبت کنید. او دوست دارد به شما تکیه کند، بنابراین سعی کنید دلسوز، مشوق و قوی باشید. شنیدن تملق برایش خیلی اهمیت دارد، حتی اگر خودش بگوید که آن را دوست ندارد. از اجتماع مردم لذت می برد، دوست دارد زیاد حرف بزند و برای آینده برنامه ریزی کند.

وای خدای من عجب زن رویایی! اگر سعی كنید او را به خیال پردازی متهم كنید،( با حالتی آرامش بخش!) به طور انتقاد آمیزی شما را نگاه می كند و می گوید كاملاً اشتباه می كنید. او واقع گرا است. گاهی هم همه چیز را آن قدر واقعی می پندارد كه شاید در حالیكه فیلم غم انگیزی می بیند ، هق هق زیرگریه بزند، منظورم را كه می فهمید!

بطور كلی این نشانه به قدیسین مربوط می شود. اما فراموش نكنید زنان متولد اسفند دو دسته هستند، دسته اول زنی لوند با چشم و گوش بازو شیك است، دسته دوم آفتاب پرستی رویایی است . برخی از این زنان از چنان قدرت تظاهری برخوردارند كه تارهای خیال پردازی كه به دور خود تنیده اند ، می توانند واقعاً باور كنند.

زن متولد اسفند، زنی است كه می تواند به محض اینكه شما ( به عنوان همسر ) صبح خانه را ترك كردید وبه محل رفتید ، مثل زمان هجده سالگی اش لباس بپوشید و از خانه بیرون برود. او با كفشهای پاشه بلندی كه پوشیده به زحمت قدم می زند و اوقات خوبی را می گذارند و قبل از شما به خانه بر می گردد و می گوید كه تمام روز را در خانه بوده و گردگیری می کرده ( البته همه آنها اینطور نیستند). بعضی از آنها آنقدر عاشق و شیفته شریك هستند كه به هیچ وجه نمی توانند بارگناه خیانت كاری را تحمل كنند.

زن متولد اسفند واقعاً رویایی است. وی شیفته خانواده و دوستان است. او از جریحه دار كردن احساسات دیگران متنفر است و مثل متولد برج مهر به جای رویارویی با مسایل ، خود را درگیر آنها نكرده و اغلب با آنها مواجه نمی شود. از آنجا كه توانایی همدلی با دیگران را دارد، مادر خوبی نیز هست و از وظایف خود شانه خالی نمی كند. او بچه ها را غرق محبت می كند. او سعی دارد از بچه ها خیلی مراقبت كند تاجایی كه آنها در می یابند گاهی حس استقلال خود را از دست می دهند و تازه وقتی با دنیای واقعی روبروی شوند می بینند كه با دنیایی كه مادر ترسیم كرده، خیلی تفاوت دارد.

یكی دیگر از دوره بحرانی كه مادر متولد برج اسفند می گذراندوقتی است كه بچه های بی تجربه او خانه را ترك می كنند و او هم به سراغ خیالبافی می رود و تصور می كند كه آنها نوزاد هستند. این خطر همیشه وجود دارد كه در سكوت در آبهای خیال پردازی شناور شود. چوب و قلاب ماهی گیری بخرید و او را بیرون بكشید.

طالع بینی هندی مرد متولد اسفند

 

طالع بینی هندی مرد متولد اسفند

مرد متولد اسفند موجودی معنوی، صوفی منش و رویاپرداز است که گاه آنچنان در خیالات خود فرو می رود که واقعیت را فراموش می کند و فرصتهای خوبی را که در اختیار دارد از دست می دهد. ولی روزی که از میان ابرها به پایین می آید و پا بر زمین می گذارد به اتکای ذهن فعال و خلاقش می تواند به شهرت و ثروت دست یابد.

مردی که در برج حوت متولد شده است خیلی رمانتیک و عاشق پیشه است ولی اگر تغییر جهت دهد و بخواهد به عنوان یک ماهی برخلاف جریان آب حرکت کند آنگاه تبدیل به مردی فعال و آرمانگرا می شود که قلل ترقی و کمال را یکی بعد از دیگری طی کرده و به شهرت و ثروت دست می یابد.

تا به حال دقت كرده اید که گاهی افرادی كه در یك زمینه خاص كار می كنند متولدین یك برج هستند؟ مثلاً همه پزشكان متولد شهریور باشند. شغل بعضی دیگر هم كارگردانی برنامه های تلویزیونی و یا ویراستاری روزنامه هاست. آنقدر حساس هستند كه مشاغل و حرفه های جذاب و هنری مناسب آنهاست.

مردان متولد برج اسفند حال و هوایی دارند كه دیگران را مثل زنبور عسل در اطراف ظرف عسل، به خود جذب می كنند. سیاره آنها نپتون است در اساطیر رومی خدای دریاهاست و مردان متولد این برج ذاتاً كم حرف و قوی هستند. چون كمی عجیب و غریب و غیر عادی هستند، مردم و بویژه زنان مجذوب آنها می شوند.

علیرغم احساسات سست و خیالی، مرد متولد ماه اسفند ، باهوش و ذكاوت خود در كارش پیشرفت می كند. نپتون به او رفاقت ، صفا و صمیمیت آموخته است از این رو متولد اسفند می تواند دیگران را مجذوب و متحیر كند.

اگر توی دست و بالتان چنین مردی دارید، او را از دست ندهید بویژه اگر رمانتیك هم است. او به شما عشق می ورزد، دوستتان دارد، كاملاً با شعور است و وضعیت روحی شما را درك می كند و با شما طوری رفتار می كند كه احساس می كنید واقعاً زن هستید.

برخی از مردان متولد اسفند به دنبال زنی هستند كه از خودشان قوی تر باشد تا بتوانند به دنبال دنیای رویایی خود بروند. او از اینكه اوضاع را تحت كنترل خود داشته باشید، خوشحال خواهد شد .

بعضی از مردان متولد برج اسفند علاقه زیادی دارند كه دوست همه باشند. اما روبرو شدن با مسئولیت ها و وظایف به نظر آنها غیر ممكن می رسد. اینجاست كه یك مرد اسفندی نقاب از چهره بر می دارد پشت نقاب دوستانه و غلط انداز او، مردی دو رو ظاهر می شود كه شما را مات و مبهوت می كند.

گاه مردان متولد برج اسفند پیش دوستان از همسر خود شكایت می كنند كه همسر خشك و بی احساس شان آنها را درك نمی كند. ( در واقع آنها را به خوبی هم درك می كنند!) مرد متولد اسفند گاهی دنیا را طاقت فرسا و غیر قابل تحمل می داند و این مهم او را برای روی آوردن به مواد مخدر مستعد می كند.

از آنجا كه حوت یكی از نشانه های روانی و آبی و نیز مملو از احساسات است، مرد متولد این برج احساسات شما را به خوبی درك می كند. او از ابراز احساسات نسبت به بچه ها ابایی ندارد و بچه ها را به خود جلب می كند. او از لحاظ جسمی و عاطفی بیش از مردان متولد برجهای دیگر برای پدرشدن مناسب است. او خیلی فداكار است و محبت و گرما از او می بارد و نمی خواهد مثل مردان متولد برجهای دیگر جاهل مآب باشد كه این هم ویژگی خوب دیگری است.

طالع بینی هندی زن متولد بهمن

 

طالع بینی هندی زن متولد بهمن

زن متولد بهمن اگر محیط و شرایط مشوق او باشد، از شهرت خیلی خوشش می آید. او صفاتی نزدیک به نبوغ دارد. از نظر فکری و روحی معمولا ثابت قدم و با وقار است و همیشه می داند مقصود و هدفش چیست. گرچه در مسایل عشقی به آسانی نوسان پیدا می کند، لیکن موجودی با محبت است و علاقه خودش را نشان می دهد، البته او را به آسانی نمی توان به دست آورد. او هرگز خود را به پای شما نخواهد افکند، زیرا معمولا کمی سرد و کناره جوست.

هنگامی که از زاویه خویشتنداری اش به او می نگرید، او را دوست داشتنی، اجتماعی، شوخ، باهوش و جذاب می یابید. معمولا به وسیله حلقه ای از دوستان و تحسین کنندگان احاطه شده است. اگر بتوانید توجه او را جلب کنید موجود خوشبختی هستید، زیرا شخصیت او غنی است و از صفات خوب و پربار خویش، آزادانه دیگران را برخوردار می کند.

باور كنید نمی توانم زن متولد بهمن را به خوبی توصیف كنم و بگویم شبیه به چیست. چون زن متولد بهمن پیرو هیچ چیز نیست. گاهی موهایش را مثل پسرها كوتاه می كند و دامنی می پوشد كه قوزك پایش را هم می پوشاند. زنان متولد برج بهمن اولین كسانی بودند كه سایه چشم صورتی، قرمز روشن و آلبالویی و رژلب ارغوانی مصرف كردند. چون گرایش زیادی به جفت و جور كردن رنگها دارند .

همه ما می خواهیم كه دیگران ما را دوست بدارند اما هر یك به روشهای مختلف. تا جایی كه می توانید به او آزادی و استقلال دهید تا شما را دوست بدارد. اگر همسر شما متولد برج بهمن است انتظار نداشته باشید كه آرام بنشیند، دمپایی شما را جفت كند و بچه را در تخت بخوابند و هر شب شیر كاكائو درست كند.

در غیر اینصورت یك شب وقتی به خانه بر می گردید می بینید كه طغیان كرده، شیركاكائو را روی تخت ریخته ، دمپایی شما را پوشیده و از خانه بیرون می رود. قطعاً پس از ازدواج برای خود حساب بانكی جداگانه ای دارد. او دوست دارد كه مردش بیرون از خانه كار كند شاید مجبورشوید در منزل بمانید از نوزادتان نگهداری كنید ! اومی خواهد درخشش خود را حفظ كند و دوست ندارد كه ببیند با یك كهنه بچه، از جلا افتاده است. از آنجا كه نظرش در باره همه چیز تغییر میكند، گاهی دو رو به نظر میرسد.

گاهی نیز عمداً سعی می كند، شما را عصبانی كند. بهترین برخورد این است كه یك كلمه هم حرف نزنید و پیشنهاد نکنید چون مطمئناً بر خلاف نظر شما عمل خواهد كرد.

او بچه ها را مثل هم تربیت می كند. او می تواند خیلی افراطی باشد و بدون هیچ نگرانی در اتوبوس به بچه شیر بدهد.

زن متولد بهمن می خواهد بچه ها را متناسب با قرن جدید تربیت كند و آنها را به مدارس خارجی بفرستد.

دختر متولد بهمن برج تندر و صاعقه طالع بینی است.

طالع بینی هندی مرد متولد بهمن

طالع بینی هندی مرد متولد بهمن

سیاره هادی ماه بهمن اورانوس است که باعث می شود مرد متولد این ماه طبیعتی منفعل و گوشه گیر داشته باشد و دچار سوء تفاهمات گوناگون شود. گرچه به نظر می رسد که انگیزه های او تا حدودی اسرارآمیز است، لیکن شما نباید توضیحاتی از او بخواهید که خودش میل ندارد بدهد. برای آشنایی با او باید نیمی از راه را خودتان بروید.

در ارتباط با مرد متولد بهمن از جر و بحث و دخالت در امور خصوصی او برهیزید. خود را درگیر و مشغول اشخاص دیگر نکنید و در عین حال نسبت به تعلقات او حسادت نشان ندهید. از گفته های مرموزی که او مکرر و فراوان به زبان می آورد، رنجش به دل راه ندهید.

مرد متولد بهمن جذاب ترین مرد در طالع بینی است .هم مرد و هم زن متولد بهمن برج مثل آهن ربا مردم را به خود جذب می كنند. آنها اغلب از سن چهل سالگی چاق می شوند. مرد متولد این برج از ویژگیهای آسمانی و هیكل خوبی برخوردار است و باعث می شود كه خیلی ها دچار تپش قلب شوند.

وقتی بفهمد او همان كسی است كه شما به دنبالش هستید، در جهت مخالف شما می دود. او را در هر گروه یا انجمنی می توانید پیدا كنید مطمئن باشید كه عضو هر گروهی باشد، به نحو شایسته ای عمل می كند در ضمن او روابط عمومی خوبی دارد و دوستان زیادی پیدا می كند. بطور كلی او كسی است كه می توانید در حالیكه در گفتگوی مهمی شركت كرده، خوب گوش دهد و بفهمد كه در آن سر سالن چه اتفاقی می افتد.

مرد متولد بهمن بسیار تیز بین است اما وقتی نوبت به مسایل عاشقانه می رسد مثل خفاش كور می شود. اما اگر در مورد معجزه های عقلانی صحبت كنید، او بهترین است.

پسرهای متولد بهمن در سنین پایین خانه را ترك می كنند تا بالهایشان را باز كنند و در آسمان پرواز كنند. آنها می خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند. این مردان عاشق ورزش هستند، انها از شطرنج لذت می برند و از آنجا كه می خواهند از مغزشان استفاده كنند حتی ممكن است تمبر جمع آوری كنند . آنها دوست دارند كه دیدشان را وسیع تر كنند و برای شر و ور گفتن در مورد دیگران وقت ندارند .

مرد متولد بهمن فوق العاده رك است. وقتی بدخلق است ، به طعنه رك می شود. در چنین مواقعی در مقابل اظهار نظرهای او باید پوست كلفت باشید. گاهی آنقدر سرد و یك دنده می شود كه بدجوری از دستش ناراحت می شوید.

بسیاری از مردم با مردان متولد برج بهمن مشكل عاطفی پیدا كرده اند و پس از این تجربه غمگینتر و عاقلتر شده اند . و قبول كرده اند كه شكست خورده اند.

طالع بینی هندی زن متولد دی

طالع بینی هندی زن متولد دی

زن متولد دی فردی است که بعضی اوقات میل دارد سر شوهر خود را به دیوار سنگی بکوبد. او فردی لجوج، مصمم و بعضی اوقات غیر منطقی می شود. این افراد صفات فوق العاده ای برای رهبری کردن دارند.

زن متولد دی موجودی است پیچیده و درکش مشکل است. او قلبا آرام و جدی است. شما نباید سعی کنید در اولین ملاقات علاقه و توجه خود را به او تحمیل کنید. اگر در وهله اول به نظر کله شق و گریزان آمد ناامید نشوید، زیرا او این ماسک را به مردی نشان می دهد که هنوز او را به درون قلعه خود نپذیرفته است. دوران آشنایی شما بایستی طولانی تر از حد معمول باشد، زیرا او زمان زیادی لازم دارد تا در مورد مسایل حیاتی بتواند تصمیمش را بگیرد. زمانی که عشق او را بدست آوردید، متوجه می شوید که موجودی است آرام، صبور و بسیار بخشنده.

عجب زن قدرتمندی ! از آنجا كه زن متولد برج دی آكنده از اقداری حیرت آورست و دیگران را به چند بار فكر وادار می كند، برخی فكر می كنند كه اوزنی مرد نماست ، اما نیست. جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می كنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی كنند. اگر یك روز در فروشگاه زنی را دیدید كه تند تند راه می رود و شوهرش در حالیكه ساك خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

برخی از دختران متولد دی با مردانی ازدواج می كنند كه پله های موفقیت را یكی پس از دیگری طی می كنند ، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می كنند، برای اثبات ادعای ما ، پیشنهاد می كنم دفعه بعد كه سری به بانك زدید، دورو برتان را خوب نگاه كنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید . نه نه نه اشتباه نكنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فكر می كنند . آنها شوهری می خواهند كه برایشان پدری كند .

اما مادری دلباخته بچه هاست و می خواهد آنها را در زندگی راهنمایی كند، خطرات را گوشزد كند و برای عبور از موانع به آنها كمك كند. گاهی فضول است و بیش از اندازه در كار بچه ها دخالت می كند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی كه خودش داشته و نرسیده ، برسند. او بسیار دلسوز است و كمك بزرگی برای بچه هاست و هر وقت كه لازم باشد آنها را هل می دهد.

زن متولد دی نمك زمین است، او مادری معركه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. گاهی آنقدر جدی می شود كه درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند: آن شكلی بیرون نرو ، مردم چه فكری می كنند. چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمكن در حال جوشیدن نمی بینید.

او مصمم است كه شغلی برای خود دست و پا كند و در آمدی هرچند اندك داشته باشد. اغلب این دختران در زندگی باید هدفی داشته باشند و در پی رسیدن به آن تلاش كنند .دختر متولد برج دی هیچ چیز را راحت به دست نمی آورد. او برای رسیدن به خواسته هایش باید صرفه جویی كند و مثل یك درویش زندگی كند . اگر آدم مثبتی باشد، گرفتاری و رنجها را به حساب تجربه می گذارد و سعی دارد تا از اشتباهات و بدبختی ها درس عبرت بگیرد. اما امان از وقتی كه حس شوخ طبعی اش گل كند.

دختر متولدین دی ،دختری با سلیقه و شیك است. ( به سر و وضعش نگاه نكنید) قیافه مهربان او دیدنی است . برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخكوب می كنند .

طالع بینی هندی مرد متولد دی

طالع بینی هندی مرد متولد دی

مرد متولد دی فردی زیرک است و در دنیای کسب و کار بسیار هشیار است. احتمال دارد کمی بدخلق، درونگرا و محتاط باشد. اگر شما با زمان پیش بروید، کتابهای مهم و اساسی و مجلات را مطالعه کنید، به اندازه کافی مواد و مصالح لازم را برای گفتگو با او دارید که بتوانید توجهش را حفظ کنید و احترامش را جلب نمایید. چون او موجودی اهل عمل است، از اتلاف وقت خشمگین می شود. اگر شما یک برنامه خوب و مخصوص برای کارهای خود تهیه دیده و به آن پایبند باشید، او شما را تحسین خواهد کرد.

یک علاقه خالصانه از طرف شما برای موضوعات روشنفکرانه و هنر و موسیقی او را خوشنود خواهد ساخت. او به طرزی مافوق عادی درمورد خانواده خود وفادار و احساساتی است. هرنوع عدم علاقه ای را که ممکن است نسبت به افراد نزدیکش داشته باشید، بهتر است بدون بحث و گفتگو، به کناری بگذارید.

خدای من ! مرد متولد دی ،كسی است كه می داند كجا میرود مستقیم رو به جلو! مردان متولد این برج تلاش می كنند تا پیشرفت كنند . سیاره آنها كیوان است ، كیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است. آنها دقیقاً می دانند چه كاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهند، نه كمتر و نه بیشتر . این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می كنند كه گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از او آدمی خشك مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی كند و با قوانین و دستورات، خود را محدود می كند .

این مردان و پول مثل قفل و كلید باهم جورند.

متولد برج دی تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه كار هستند و همیشه خوش نامی دارند . آنها نگران عقاید مردم هستند و سعی می كنند در هر كاری اصول و مقررات جاری را رعایت كنند . فكر نكنید آدمهای كسالت آوری هستند ، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زیادی می دهند و فكر می كنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می كند, (هملت را به خاطر می آورید.) شكایت عمده آنها احساس گناهی است كه زجرشان می دهد ، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینكه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداده ، او را غذاب می دهد. اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف كرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به كار برد، قوی و قویتر می شود .

آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست. به دلیل احساساتی كه نسبت به پدرش دارد، خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی كند، بچه ها را دو چندان شاد می كند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است . وقتی بچه ها تكالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را كنترل می كند. وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می كند.

مرد متولد برج دی گاه معتاد به كار است. ولی بهتر است قبل از آنكه شما او را با سامسونت ، كامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین کنید با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.

مرد و زن متولد ماه دی ممکن است بسیار دلچسب یا ترش رو، شیك و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد. برخی از آنها وقتی راه می روند مثل سطل زباله ای هستند كه روی دوپا راه می رود ، برخی از این مردان از حمام كردن اكراه دارند و فكر می كنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تا یک هفته حمام نمی خواهند ! پیش از انكه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه كنید باید بدانید كه همه آنها اینطور نیستند ! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش ( و نه عطری مزخرف ) از آنها در هوا می پیچد.

چه تمیز چه كثیف مردان متولد دی معمولاً لاغر و تیره و اغلب كوتاه هستند و كوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران می كنند. سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد . اگر 15 ساله باشند سی ساله به نظر می رسند ، اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند. و به آرامی پیر می شوند.

طالع بینی هندی زن متولد آذر

طالع بینی هندی زن متولد آذر

زنان متولد آذر ماه انسانهای خونگرم، صمیمی، خردمند، یکرنگ و بی غل و غش هستند. آنها افرادی مستقل و متکی به نفس اند و هرگز دوست ندارند به کسی وابسته باشند. در اعمال و رفتار خود کمی جسور و بی پروا هستند و این جسارت گاهی اوقات توام با گستاخی می شود که احتمالا دیگران را آزرده خاطر می کند. اما بدون شک نیش و کنایه های آنها ناشی از غرض خاصی نیست فقط ناشی از رک و راست بودن و صریح الهجه بودن آنهاست.

زن متولد آذر موجودی واقع بین و اهل منطق است و هر کاری را سعی می کند به طور سنجیده انجام دهد. در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هرگز نهراسیده و جنبه های تلخ زندگی را برای خود عمده و بزرگ نمی کند. یعنی همان قدر که از خوبیها و لذایذ زندگی به شادی و شعف می آید از زشتیها و مظالم ناراحت می شود. بنابراین به طور کلی نه می توان گفت خوشبین است و نه بدبین. بنابرین واقع بین بهترین صفتی است که زیبنده اوست.

زن متولد آذر،عجب زن مهربانی است ! با ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله ای كه دارد هیچ وقت عقب نمی ماند.

زن متولد آذر دختر متجددی است و می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید . او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار كند و برود. به خاطر بسپارید كه نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج كنید .

قبل از آنكه دست به كار امر خیر شود باید برود و دنیا را ببیند . در غیر اینصورت بعدها دیسیپلین شما را نمی پذیرد و آشفتگی به بار می آورند. اگر خیلی زود ازدواج كرده والان احساس خفگی و سركوب می كند بهتر است در كلاسهای شبانه و یا دانشگاه مكاتبه ای ثبت نام كند.

زن متولد آذر دوشیزه ای باانگیزه های مادرانه نیست . اما تمام تلاشش را می كند تا فرزندانی باهوش تربیت كند.

او به بچه ها احترام می گذارد و آنها را نوازش می كند . زن متولد آذر در تربیت فرزندانی مستقل، بی همتا است . او نه تنها مادری پیر و امل نخواهد بود بلكه بچه ها را تشویق می كند كه خودشان باشند. او آنقدر صادق است كه همیشه واقعیت را به بچه ها می گوید . مهمترین بخش پیشرفت فرزندانش ، هوش آنهاست . فرزندان او آنقدر تیز هوش هستند كه از تك تك سلولهای خاكستری مغزشان استفاده می كنند .

او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت كنید، شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش كار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏كند.

برای تحریك ذهنش باید تمركز داشته باشد ، در غیر اینصورت دمغ و پكر می شود محدودیت برای كلیه متولدین برج آذر مضر است ، حتی اگر با آدمهای كم هوش ازدواج كند و آپارتمانی لوكس داشته باشد. اگر دختر متولد با كسی ازدواج كند كه نتواند او را به همان ترتیبی كه عادت داشته نگهداری كند بعید نیست با اولین كسی كه از هوش كافی برخوردار است ، بپلكد.

فراموش نكنید همه متولدین این برج خانه به دوش هستند. در واقع خانه به دوش و خوشگذران هستند و آن دختر خواهان داشتن شریكی است كه مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا با هم به گردش بروند .

سیاره متولد آذر مشتری است و از آنجا كه مشتری سیاره پرچانگی است . برخی از زنان متولد این برج خیلی بیشتر از آنكه بتوانند عمل كنند، قول می دهند . ماهها قبل وقتی از وضع مالی ام ناراضی بودم ، یك زن متولد این برج پیشنهاد كرد هر وقت به پول احتیاج داشتم، به من قرض خواهد داد وقتی کفگیر به ته دیگ خورد سراغ او رفتم تا كمك بگیرم. او گفت : آه اگر دیروز گفته بودی ، داشتم، اما قبض گاز را پرداخت كردم و الان اصلاً پول ندارم. دختر متولد برج آذر در صحبتهایش دایماً از افراد سرشناس نام می برد و شما را آماده می كند تا هرچه می گوید را باور كنید .

می گفت كه دیشب در سالن سینما با هنرپیشه كه او را به اسم كوچك هم صدا می زد، ملاقات كرده به نظر آمد حتی آنها با هم شام هم خورده اند ولی بعد شنیدم كه اصلاً فلانی آشنایی هم نداده است. حرفهای او را زیاد باور نكنید تا به اشتباه نیفتید و نیمه شایسته و تیز هوش این آدمهای مهیج را ببینید.

طالع بینی هندی مرد متولد آذر

طالع بینی هندی مرد متولد آذر

نفوذ سیاره مشتری بر سرنوشت مردان متولد آذر باعث خوش شانسی باور نکردنی این افراد می شود. اگرچه هوش و منطق این افراد نقطه اتکای خوبی برای آنها به شمار می رود ولی خوش شانسی آنها همیشه نقش تمام کننده را برای آنها ایفا می کند. یعنی بدون آن ممکن است بارها در مراحل مختلف زندگی، در زمینه مسایل مالی، اقتصادی، عاطفی و غیره دچار شکست شوند.

مرد متولد آذر فردی جذاب، باهوش، و روشنفکر است که در بین رفقای خود از محبوبیت خوبی برخوردار است. اینگونه مردها معمولا مورد توجه جنس مخالف قرار می گیرند. آنها درواقع نیاز دارند که مورد توجه قرار بگیرند و دیگران آنها را دوست بدارند و مورد لطف و محبت خود قرار دهند. آنها بعد از ازدواج نیز دوست دارند با رفقای مجرد خود رابطه داشته باشند و همچنان به سفرهای دسته جمعی بروند و به ورزش بپردازند.

اگر می خواهید مردی خوش لباس ، خوش گذران از هفت دولت آزاد كه همیشه بلیطش برنده می شود را بشناسید ، او كسی جز متولد برج اذر نیست .اگر خواستید سراغ او را بگیرید كافی است سری به محلاتی بزنید كه نتایج بخت آزمایی را اعلام می كنند حتماً‌ نامش را جز برندگان خواهید خواند. او مردی خانگی نیست و دست كم تا وقتی آماده نباشد قید وبند و تعهد را نمی پذیرد و از آن دوری می كند . چون برای تنفس به فضای باز نیاز دارد .

هر جا هم كه بشود اطراق می كند. من كسی را می شناسم كه بلافاصله پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ، با پای پیاده دور دنیا سفر كرد ، ازدواج كرد ، همسرش را طلاق داد، برای زندگی به آمریكا بعد هم به كانادا رفت و تا ده سال بعد برنگشت ! این مردها هیچ تمایلی ندارند كه بشنوند زمین گرد است یا اقیانوس اطلس به علت یخبندان مسدود است، آنها مانع نمی شوند و باید هر چیز را خودشان بفهمند .

بسیاری از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس می كنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنیم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و می خواهند بفهمند دردنیا چه خبر است تا جایی كه ممكن است به تنوع نیاز دارند ،اگر شما زنی حسود هستید اصلاً زوج مناسبی برای او محسوب نمی شوید. اگر شریك شما كمانگیر است باید بدانید شاید او روزی از خواب بیدار شود و برود و تا یك ماه پیدایش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشید او را به صندلی زنجیر كنید و تمام درها و پنجره ها را برای جلوگیری از فرار او چفت و بست بزنید، ممكن است هیچ وقت پیدایش نشود .

اگر می خواهید به شما توجه كند ، باید وانمود كنید به او توجهی ندارید . این مسئله در مورد كلیه متولدین برجهای آتش صادق است . یادتان باشد او شكارچی منطقه البروج است و در جذب دختران استادی قدیمی است . طوری رفتار كنید كه شما را با هوش و علاقمند به یادگیری بداند و با او نرد عشق ببازید. از آنجا كه گاهی متولد برج آذر و شریك او در شروع آشنایی تعریف درستی از روابط خود ندارند . این رابطه سالهای سال از نقطه شروع فراتر نمی رود . اما وقتی ابعاد دیگری از وجود هم را كشف كنند، روابط دوستانه شان رشد می كند .

مرد متولد برج آذر وقتی پدر می شود ، پدر خوبی نیست . اغلب به نوزاد علاقمند نیست. اما وقتی صدای بچه كوچولو را بشنود، عقیده اش تغییر می كند. به این ترتیب در نگهداری بچه اهل همدردی و همدلی نیست و همانطور كه كارهای خودش را بدون شما انجام می دهد، شما را در نگهداری بچه به راستی تنها می گذارد.

اما وقتی بچه ها بزرگ می شوند، اوضاع جور دیگری است. او از آنها خوشش می آید. بچه ها هم می توانند با پدر گفتگوی درست و حسابی كنند و او هم می تواند بچه ها را به تفكر در مورد مفهوم زندگی و موضوعات جدی دیگر وادار كند. سیاره او مشتری است و مشتری باعث خوش خلقی او شده، او واقعاً اهل خوشمزگی است و وقتی حال و حوصله داشته باشد باعث می شود بچه ها شادمانه از ته دل بخندند .

متولدین ماه آذر معمولاً بلند قد و سفید رو هستند و بسیاری از آنها پیشانی بلندی دارند. یادتان باشد هیچ وقت به آنها نگویید كه دارند تاس می شوند!

طالع بینی هندی زن متولد آبان

 

طالع بینی هندی زن متولد آبان

زن متولد آبان فردی پرتکاپو و فعال است و شخصیتی مستحکم و قوی دارد. او موجودی جذاب، مغرور، با اعتماد به نفس است. کمی زود خشم است و ممکن است زود جوش بیاورد و در حین عصبانیت حرفهای ناجوری بر زبان بیاورد. ولی در این گونه مواقع بهتر است او را به حال خود بگذارید تا آرام شود زیرا قلبش پاک است و نیت خاصی از آن گفته ها ندارد.

زن متولد آبان کدبانویی شایسته است و در آشپزی مهارت دارد. او مادری مهربان است که در برخی مواقع دچار خشم و غضبهای آنی می شود. او خیلی راحت می تواند احساسات و عواطف خود را کنترل کند زیرا نیروی عظیمی در وجود او نهفته است. اما اگر ظرفیتش به پایان برسد و رنج و اندوه لبریز شود آنگاه همین نیرو در راه منفی به کار می افتد و تبدیل به آدمی غرغرو، بداخلاق، تندخو و بی حوصله می شود و جنگ روانی شدیدی را بر علیه شما به راه می اندازد.

زن متولد آبان ،آدم سردی است. آرامش بیش از حد برخی این از زنهای افسونگر، شما را جادو می كند، حتی ممكن است آزار بدهد و سرگردان كند. زمان زیادی طول می كشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً ، او واقعاً همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد . در واقع وظیفه شماست كه بفهمید او چیست :

بیشتر زنان متولد آبان قشنگ ، وسوسه انگیز و فریبا هستند. حتی زمانی كه كاملاً ساكت هستند ، چشمهای آنها با صدای بلند با شما سخن می گوید . آنقدر جذاب هستند كه دوستان به دورشان جمع می شوند . شما هم با انرژی جالب، مبهم و مرموز او گرفتار می شوید .

در واقع عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه متولد آبان نفوذ كرده . او با همه موضوعات احساساتی برخورد می كند ، از طریق آویزان كردن جورابتان روی بند گرفته تا مشكلات جهان سوم ممكن است از آن دخترهایی باشد كه از نظر مردان خرفت است ،اما اگر در قلبش جایی برای خود باز كنی، برای همیشه آنجا جای شماست . او در قبال كسی كه دوست دارد بسیار صادق و وفادار است . سعی كنید بر یكی از این دخترها غلبه كنید تاببینید كه زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند .

پیش از آنكه به خود غره شوید، فراموش نكنید كه اگر پای خود را از گلیم تان دراز تر كنید ، پشیمان خواهید شد . هرگز فكر نكنید كه می دانید به او خیانت كنید ، چون با نگاهی زیركانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می كند كه مجبور می شوید همه چیز را پنهان كنید . اگر با او درگیر شوید ، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی كند ، او حتی در هشتاد سالگی هم از شما دلخور است .

در آسمان فلكی او از متولدین نشانه های دیگر حسود، كینه توز، و انتقام جو تر است . مراقب باشید كه او را خشمگین و غضبناك نكنید . بعداً نگویید كه نگفتم!

وقتی مادر می شود مثل ماده ببری است كه برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد . او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد كه بچه ها از چشمش دور شوند . مادرهای خیلی منفی حتی نمی گذارند كه شخصیت بچه ها شكل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد . از نظر دختران متولد آبان فلسفه زندگی این است كه اگر خداوند دری را ازروی حكمت ببندد ، در دیگری را از روی رحمت باز می كند .

اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب كنید، روزهای بسیار خوشی را با هم می گذارنید ، او چه دوست شما باشد چه شریك تان ، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد . خدای من ! او بی نظیر است .

طالع بینی هندی مرد متولد آبان

 

طالع بینی هندی مرد متولد آبان

مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است. عاطفی و احساساتی است ولی بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد. اگر این موضوع شما را می رنجاند باید خودداری را به طرز ماهرانه ای به او بیاموزید. خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.

درمورد مرد متولد آبان باید سعی کنید همیشه به او توجه داشته باشید. از رفت و آمد زیاد با اقوام دوری کنید و از او انتظار نداشته باشید همیشه آماده پذیرفتن هر اجتماعی باشد. او بخصوص از مراسم رسمی خوشش نمی آید. زیاده از حد حالت مطمئن و مثبت به خود نگیرید. بخصوص اصرار نکنید او چیزهایی را مطالعه کند که دوست ندارد.

مرد متولد آبان جذابیت مغناطیسی او سبب میشود كه جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد .

مرد متولد آبان خیلی قوی است . او كسی است كه همه ، بویژه زنان تقریباً هركاری برایش انجام می دهند . بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند (حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شركت ،مؤسسه یا سازمان ها هستند .

مرد متولد آبان پوستی به رنگ سبزه تیره ، مویی مشكی و چشمانی سیاه دارد . البته شاید كسی هم پیدا شود كه بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی كم است . او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می كند ، به نظر میرسد كه چند روز است اصلاح نكرده . او چشمانی نافذ دارد آن چنان كه اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه كند، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینك ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند .

وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد ، اضافه وزن پیدا می كند . هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیكل باشد . او در روابطش بسیار صادق است . به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریكی مناسب برای اوست ،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او كاملاً اعتماد كنید و حتی وقتی اشتباه می كند ، معتقد باشید كه او درست می گوید و اشتباه نكرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید .

تا زمانی كه بتواند حسادت خود را كنترل كند ، پدر خوبی است . او بیش از دیگر مردان متولد برجهای تیر و اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد كه از نوزاد مراقبت كنید.

مرد متولد آبان مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد .

قبول كنید كه بیشتر متولدین برج آبان معنی كامل آشفتگی و آشوب هستند . آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می كنند كه حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می كنید كه مثل او باشید ، علیرغم همه اینها او نگرانی، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نكنید كه او آدمی جنجالی است.

طالع بینی هندی زن متولد مهر



طالع بینی هندی زن متولد مهر

زن متولد مهر فردی احساساتی، دل نازک، خلاق، و تیزهوش است. او عاشق جواهرات، زیورآلات و لباسهای زیبا و شیک است و به طور کلی از اشیاء لوکس خوشش می آید و به دنبال یک زندگی پر تجمل می باشد. از هدایای گرانبها خیلی لذت می برد و به اشیاء عتیقه بسیار علاقه دارد.

او به زندگی با دیدی رمانتیک می نگرد و تا حدودی بدبین و منفی باف است. خیلی با احتیاط با دیگران روبرو می شود و از هرگونه تعجیل در رفتار بدش می آید. او آدمی با ملاحظه و متین است و دوست دارد دیگران نیز رفتاری توام با ظرافت و متانت با او داشته باشند.

زن متولد برج مهر مثل هلویی است كه روی دو پا راه می رود. برخی از متولدین مهر آنقدر زیبا هستند كه نفس آدم بند می آید. البته شاید روزی عجوزه ای پیر ، مخوف و عجیب و غریب هم در بین آنها پیدا كنید . ( شك نكنید او هم فكر می كند كه زیباست . ) دختران متولد این برج قشنگترین دختران در كهكشان راه شیری هستند.

آنها طبیعت زیبایی دارند. دختر متولد برج مهر طوری لباس می پوشد كه همه چیز با هم بخواند. او شیك است ، حتی اگر شلوار جین كهنه ای بپوشد ، مطمئن باشید كه تمیز است و به پلیور یا تی شرتی كه می پوشیده ، می آید . او شیفته مد است تا جایی كه گاهی طراح لباس می شود.

زن متولد مهر از مصاحبت دیگران لذت می برد و ندرتاً زمان زیادی را به تنهایی می گذارند . اگر تنها زندگی كند ( كه دور از انتظار است .) دوستان زیادی دو و برش دارد. او از جهاتی به زن متولد مرداد شبیه است . زن متولد مهر می خواهد تا جایی كه ممكن است با كمترین زحمت ، از میهمانها به بهترین نحو پذیرایی كند. (او حتی بیسكویت را در ظروف لوكس سرو می كند . )

اگر روزی با دختری روبرو شوید كه بوی خوب شیرینی می دهد مطمئن باشید كه متولد برج مهر است . او عاشق بوی شیرینی است . اگر می خواهید به قلب او راه پیا كنید یك شیشه عطر و یك دسته گل به او هدیه دهید. فراموش نكنید كه رنگ گلبرگها با رنگ بسته عطر جور باشد . او از هماهنگی رنگها لذت می برد. این دختر معمولاً یك دسته گل نزدیك سوراخ بینی اش می گیرد .

اگر روزی او را با كثیف ترین و ژولیده ترین لباس ها دیدید ، بدانید كه او حتماً دچار بحران شده است (مگر آنكه همیشه همینطور باشد.) و مشكل اصلی او بگو مگو با شریك زندگی است .

زن متولد مهر ذاتاً مادر نیست هرچند كه بیشترین تلاشش را می كند . با این همه او مادری است كه یك دفعه ناپدید می شود. زن مهر باید یاد بگیرد كه مهر و محبت را از خانه شروع كند. در مواقع نادر كه در خانه به سر می برد مادری دوست داشتنی است.

وقتی بچه ها زبان باز می كنند ، خوشحال تر می شود. او بچه ها را از سنین پایین با كتاب آشنا كرده و از ذهن آنها ذهنی خلاق می سازد. وی بهترین لباسها را به تن خود و بچه ها می كند. بو ، مهمترین چیز مورد توجه اوست حتی بوی بد نوزاد هم او را اذیت می كند و مجبور می شود نزدیك لگن بچه دستگاه تهویه هوا كار بگذارد .

طالع بینی هندی مرد متولد مهر

طالع بینی هندی مرد متولد مهر

مرد متولد مهر موجودی مادی و طرفدار همه چیزهای خوب و زیبای موجود در دنیاست. به پول علاقمند است و دوست دارد خانه ای زیبا، اتومبیلی شیک و لباسهایی گران قیمت بخرد و خوب بپوشد و خوب بخورد و خوب بگردد. علیرغم این که ممکن است کمی دمدمی مزاج باشد و خلق و خویش به خاطر برخی مشکلات کاری یا حتی تغییر آب و هوا کمی تغییر کند ولی به طور کلی مردی دوست داشتنی، مهربان و پرشور و نشاط است.

مرد متولد مهر کمی حسود است بنابراین باید مراقب رفتار خود با دیگران باشید زیرا او میل دارد که همه احساس و عاطفله و قلب شما به او تعلق داشته باشد. البته خیلی اجتماعی و خونگرم است و دوست دارد با مردم نشست و برخاست داشته باشد.

مرد متولد مهر ،واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممكن ، رفتار می كند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است كه در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد. او حتی در قرن بیست و یك هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نكرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می كند، می داند چه كار كند . (مطمئن باشید فرار نخواهد كرد.)

مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و كلكسیونی از ادكلن و عطر دارد . به یك مرد متولد برج مهر كه می شناسید ، فكر كنید. آیا زیادی شیك و ظریف نیست ؟

مرد متولد مهر دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت كردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می كند كه ثابت كند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است . وی كسی است كه در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاكت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج كنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شكلی مسحور كننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می كند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .

جز لاینفک وجودی او این است كه می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد . نه به این دلیل كه آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلكه او كسی است كه عاشق بهترین ها است .

از آن جا كه عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فكر می كند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد كه گاهی رفتار سردی دارد.

پدر متولد مهر فداكار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشك شود . اما وقتی آنقدر بزرگ شود كه زبان باز كند ، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه ، یك گیم گلف یا یك دست تنیس بازی كند .

متولد مهر همان كسی است كه شما می خواهید.

طالع بینی هندی زن متولد شهریور

طالع بینی هندی زن متولد شهریور

زن متولد شهریور انسانی کمال گرا و آرمان طلب است و معتقد است که هیچ کس نمی تواند کارها را به خوبی و مهارت او انجام دهد. او بسیار وقتشناس است و به موقع در سر قرارهای خود حاضر می شود. معمولا رفتاری آرام و توأم با متانت دارد ولی اگر از دست کسی عصبانی شود ممکن است داد و قال هم به راه بیندازد.

او کمی خجالتی است و زیاد اهل خودستایی و تظاهر نیست و از سخنرانی در میان جمع هراس دارد و دست و پای خود را گم می کند. اما این زن بسیار حساس و تیزهوش است و به راحتی فریب چاپلوسی های دیگران را نمی خورد. از ناسزاگویی و گستاخی و تندخویی دیگران ناراحت می شود و همواره دوست دارد که با او مودبانه و ملایم رفتار کنند.

زن متولد شهریور از مردهایی که به سر و وضع خود توجهی ندارند و بی انضباط و نامرتب هستند بدش می آید. او انسانی کمال طلب است و حس تشخیص بسیار پر قدرتی دارد و همه چیز را با ذهن دقیق خود مورد وارسی و تحلیل قرار می دهد و آنگاه لب به انتقاد می گشاید. ولی فراموش نکنید که اصلا تحمل شنیدن انتقاد از خود را ندارد زیرا او خودش به اندازه کافی خود را مورد سرزنش و انتقاد قرار می دهد و به همین علت هیچ نیازی نمی بیند که دیگران نیز باری بر دوش او اضافه کنند.

دختران متولد شهریور بطور كلی هیچ وقت مثل مردم دیگر رفتار نمی كنند. نه عصبانی می شوند و دردسر درست می كنند و نه یك دفعه غیبشان می زند.

زن متولد شهریور عمداً می خواهد كه مثل طبیعت به نظر برسد. (نه منظور من این نیست كه او لباس نمی پوشد و سخت است) او ندرتاً آرایش می كند. اگر زنی روستایی باشد ، مطمئن باشید از ریشهء گشنیز و كرفس یا چیزی شبیه به آن ، مواد آرایشی درست كرده و مصرف می كند.

زن متولد شهریور مادر محشری است. برای او خیلی مهم است كه بچهء باهوشی داشته باشد. اما باید بداند كه بچه همان اندازه كه به آموزش و یادگیری نیاز دارد به عشق و محبت هم نیازمند است.

یادتان باشد كه او خوددار است. پس انتظار نداشته باشید كه مثل متولدین برجهای آبی ناگهان فوران كند ، یا مثل دخترهای متولد برج اسد و میزان جذاب و لوند باشد. در عوض چشمهای او تمام مدت شما را به دقت نگاه می كند و سعی دارد به كنه وجود شما پی ببرد.

پشتكار زن متولد شهریور سبب می شود كه دستیار خوبی باشد و هر رئیسی به او واقعاً اعتماد كند. او فمینیست سرسختی است ولی می خواهد كه او را مثل یك انسان باهوش با حقوق خودش بپذیرید.

در زندگی برخی از زنهای متولد برج شهریور لكه هایی هست كه دوست دارند آنها را مثل غلطهای تایپی با غلط گیر پاك كند و اگر موفق شود از خوشحالی بال در می آورد.

طالع بینی هندی مرد متولد شهریور

 

طالع بینی هندی مرد متولد شهریور

مرد متولد شهریور انسانی عملگرا و مادی است و به زندگی با دید رمانتیک و شاعرانه نگاه نمی کند. متولدین این ماه اصولا دارای توانایی زیادی در زمینه کارهای اجرایی هستند و همیشه می شود بر روی کارایی و لیاقت آنها حساب کرد. او انسانی کمال گراست و جذب کسانی می شود که با عزم و اراده ، موقر، جذاب و با ملاحظه باشند.

مرد متولد شهریور همان گونه که در مورد بهداشت و نظافت، غذا خوردن، و کار و حرفه خویش دقیق و ایرادگیر است در خصوص انتخاب همسر نیز اصلا تعجیل نمی کند و به دنبال یک رابطه عاطفی صادقانه و حقیقی است. و تا موقعی که به مطلوب خود نرسد تصمیم به ازدواج نمی گیرد. اما موقعی که به فرد مورد نظر خود رسید در تصمیم خود پیگیر و ثابت قدم است و با وفاداری کامل شعله گرم و یکنواخت عشق خود را نثار او می کند.

و حالا مرد عجیب و غریبی را معرفی خواهم كرد. این مرد ، كسی است كه گاهی شانس خود را در قمار امتحان می كند. او رک گو است و آنقدر سرد و بی احساس است كه گاهی با خود فكر می كنید چه اشتباهی كرده اید كه او اینطور رفتار می كند. اما قبل از آنكه نامه اعتراض آمیزی برای ما بفرستید، باید بگویم همهء مردان برج شهریور اینگونه نیستند. متولدین مرد این برج چه جذاب باشند ، چه نباشند، معمولاً دوست داشتنی به نظر میرسند. بیشتر آنها پوستی به لطافت ابریشم و به صافی نهر كوهستان، بدون جوش و لك دارند. آنها چشمانی قشنگ و معمولاً قهوه ای رنگ دارند كه مثل ستاره ها می درخشند. مرد متولد برج شهریور بلند قد و لاغر اندام است. او نمونهء بلندی ، سبزه بودن، و خوش تیپی است.

به لباسهایش اهمیت زیادی می دهد و اغلب سنتی است، حتی وقتی كه اهل مد می شود و به همین علت احساس ناراحتی می كند. او پولش را صرف خرید لباسهای ساده و سنگین و عینك آفتابی موقری می كند و با كراواتی فوق العاده به لباسها جلوه می دهد.

برخی از مردان متولد برج شهریور كمی سرد و بعضی دیگر مشخصاً سرد و بی روحی هستند. برای مرد متولد این برج سخت است كه خود را از نظر عاطفی متعهد كند چون می ترسد كنترل اوضاع از دستش خارج شود. او احساسات خود را به طریقی معتدل و دقیق بیان می كند. سیارهء او - مریخ - سبب می شود بیش از قلب از طریق ذهن احساس كند. بسیاری از انها وقتی روش منطقی را انتخاب می كنند، احساس امنیت بیشتری دارند.

مرد شهریور مردی كوشاست و برای رسیدن به آنچه می خواهد سخت تلاش و كار می كند ولی الزاماً تلاش او همیشه به سمت پیشرفت و صعود نیست. چون بر عكس متولدین برجهای دیگر جاه طلبی های حیرت انگیز به او القا شده است.

او مثل متولدین برجهای قابل تغییر، به دگرگونی و تحول در زندگی نیازمند است. گاهی نظرش را چنان تغییر می دهد، كه فكر می كنید می خواهد شما را اذیت كند.

از آنجا كه ابراز احساسات برای او آسان نیست، پدر خوبی نخواهد بود، هر چند كه خودش می خواهد باشد. اما برای او سخت است كه خودمانی رفتار كند. او پدری بسیار منضبط است و وقتی بچه ها تكالیف مدرسه را انجام ندهند الم شنگه به پا می كند.

پدر شهریوری گاهی فراموش می كند كه او مدیر مدرسه نیست یا حتی اگر باشد، خانه مدرسه نیست او باید بفهمد كه تعلیم و تربیت همه چیز نیست و عاطفه و محبت مهمتر است. در هر مرحله ای از زندگی كه این نكته را بفهمد و به درستی رفتار كند، مردی خشنود و با احساس خواهد بود.

طالع بینی هندی زن متولد مرداد

طالع بینی هندی زن متولد مرداد

زن متولد مرداد موجودی بسیار پرنشاط، جذاب، سرزنده، موقر و با استعداد است و در جمع دوستان خود همیشه سعی دارد فرمانده و رئیس باشد و نظر خود را به دیگران دیکته کند. او کاملا متکی به نفس است و زیر نفوذ و سلطه هیچ مردی نمی رود.

موجودی مغرور و کمی متکبر است و طبیعت او ایجاب می کند که خود را برتر از دیگران بداند. البته دیگران نیز با رضایت خاطر چنین مقامی را به او تقدیم می کنند زیرا او را برازنده چنین مقامی می دانند. نقطه ضعف اصلی زن متولد مرداد این است که تشنه و اسیر تملق و ستایش دیگران است و در مقابل تعریف و تمجید مردم به زودی نرم می شود.

اگر می خواهید در زندگی شاد باشید و برقصید ، به دنبال دختر متولد برج مرداد بروید . اسد نشانه هنرپیشگان و خوانندگان معروف است و بیشتر زنان متولد این برج هم عاشق بازیگری هستند . زنان متولد این برج از بسیاری لحاظ ملكه های نمایشی و اغلب خوشگل هستند . ( خدا به فریادتان برسد اگر به او بگویید خوشگل نیست ، حتی اگر حوشگل هم نباشد هیچ وقت نگویید . ) او موهایش را افشان می كند و كلاه بزرگی بر سر می گذارد.

زن متولد پنجمین برج سال (مرداد)عاشق دوست داشتن است. دوست دارد عشوه بیاید و دیگران را به دنبال خود بكشاند ، و آنها لی لی به لالایش بگذارند . فرقی نمی كند كه شمادر ظاهر او چه می بینید ، درون چنین زنی گربه ای است كه می خواهد ناز و نوازش و ستایش شود . او زنی است كه نه تنها در تأمین معاش خانواده كمك می كند بلكه از بچه ها هم مراقبت می كند .

اگر همسر شما متولد مرداد است به خاطر داشته باشید كه نمی توانید به او بی توجهی كنید او خود شیفته است و عاشق این است كه ببیند روی دیگران چه تأثیری می گذارد .

او مادری است كه عاشق فرزندانش است و به بچه ها بیش از هر چیز دیگری در زندگی اهمیت می دهد . او سخت گیر نیست و به فرزندانش آزادی زیادی می دهد.

او زندگی مرفه ، گشت و گذارهای دست جمعی و رفتن به مهمانی با شما را می پسندد . اگر كاری را به تنهایی انجام دهد، یقیناً در حوزه زناشویی به مشكلی برخورده است در غیر اینصورت باید دلیلی محكم برای غیبت همسر وجود داشته باشد . او می تواند قبلاً به علت كمر درد در خانه استراحت كند .

او به همراه شما به میهمانی می آید و خوش می درخشد . زن متولد مرداد در كانون توجه و مورد ستایش مردان قرار می گیرد . اما باید بداند كه اگر شوهرش متولد اردیبهشت است بهتر است كمتر این بازی را تكرار كند تازه اگر همسرش نیز متولد مرداد است باید حواسش را بیشتر جمع كند كافی است شوهرش بفهمد مردان دیگر به همسرش علاقمندند، آنوقت جنجالی به پا خواهد شد. عكس این قضیه هم صادق است در واقع زن متولد مرداد هم چنین رفتاری را از شوهرش نمی پذیرد .

اگر می خواهید روی او تأثیر مثبت بگذارید وی را به بهترین رستوران شهر ببرید و اگر پول دوست و خسیس هستید ، هیچ وقت به دنبال او نروید چون خون شما را در شیشه می كند .

اگر قصد ازدواج با او را دارید این را هم بدانید كه افاده ای ، اهل چشم و هم چشمی های پر زرق و برق و تجملی است و به دنبال مثلاً فلان زنجیر طلا می گردد . او كسی است كه در هوای خیلی گرم كت پوست می پوشد و در حالی كه از شدت گرما در خیابان تلو تلو می خورد جواهراتش را به نمایش می گذارد . برق جواهرات و سنگهای قیمتی او كه حتماً شامل الماس ، یاقوت قرمز و كبود است ، چشمتان را كور می كند . موهای او همیشه مرتب و آرایش كرده است . او اصرار دارد كه مشتری پرو پا قرص بزرگترین و گرانفروش ترین فروشگاهی كه می شناسد، باشد . وقتی صورت حساب خریدش را برای شما می آورد . احتمالاً‌دچار حمله قلبی می شوید .

به هر حال اگر شیفته زنی شیك و همیشه آرایش كرده هستید ، فقط به دنبال زن متولد مرداد باشید .

طالع بینی هندی مرد متولد مرداد

 

طالع بینی هندی مرد متولد مرداد

مرد مردادی موجودی است عاطفی، مردد و از جهت روحی پیچیده. کاملا مستعد این است که به خاطر یک کلمه یا یک کار کوچک از شما برنجد و برای ساعتها یا روزها پشت دیوار غیر قابل نفوذی پنهان شود. اگر شما با صبر، مهربانی و تفاهم کامل با او رفتار کنید، او می تواند به این حمله های بدخلقی و افسردگی خود غلبه کند.

مرد متولد ماه مرداد به زندگی خانوادگی و دوستان خود علاقه دارد. بنابراین سعی کنید او را با مردمی که دوستشان دارد احاطه کنید. هرچه تنوع دوستان بیشتر باشد بهتر است. او نظم و ترتیب را تحسین می کند. دوست دارد شما لباس آخرین مد بپوشید. آرایش کردن افراطی، موی رنگ شده و چیزهای مشابه آن برایش خوشایند نیست، ولی دلش می خواهد شما پوست و اندام خود را شاداب و جوان نگهدارید.

مرد متولد مرداد محبوب همه است ! او همچون نو ستاره ای ست كه طرفداران خود را از همه جا برای دیدن نمایش جذب می كند . این رفتار چیزی بیشتر از یك قمپز در كردن است كه دیگران درباره متولدین مرداد فكر می كنند. گفتگوی طولانی مدت برایش بسیار آسان است بویژه اگر به زحمت شغلی را در عالم رقابت برای خود دست و پا كرده باشد .

مردان متولد مرداد آدمهای نمایشی فوق العاده ای هستند . برخی از آنها وقتی پولشان ته می كشد 500 پوند از بانك وام می گیرند تا برای دوستان میهمانی ترتیب دهند و شاید هم تصمیمی بگیرند برای دیگران قمپز بیایند . یكی از خوشایندترین خصلتهای او علاقه او به خوشحال كردن دیگران است.خوشحال كردن مردم باعث می شود همه جا احساس صمیمیت كند .

می توانید او را از روی موهای پر پشتش بشناسید . حتی اگر موهایش كوتاه باشد باز هم مثل آن است كه یك فرچه روی دو پا راه می رود . یا حتی شبیه قلم موی نقاشی است . نكند او را با جارو اشتباه بگیرید خانه را با او جارو كنید!

مرد مرداد دوست دارد شیك باشد . نشانه اسد و میزان ( نشانه دلبری و لوندی ) هر دو نشانه های عشق هستند . از آنجا كه مرد متولد مرداد شبیه جارو است حتی می تواند خاك روی پاهای شما را هم جارو كنند . رفتارش شما را مات و مبهوت می كند ، به شما گل می دهد ، با هم شام اعیانی مفصلی می خورید ، به تئاتر می روید. در واقع وقتی كسی را دوست بدارد با او مثل یك ملكه رفتار می كنند .

مرد متولد مرداد وقتی پدر شود معركه است . او به بچه ها اهمیت می دهد و می‏خواهد كلكسیونی از آنها داشته باشد . اگر دوست ندارید بچه دار شوید توصیه می كنم هیچ وقت با مرد متولد برج مرداد پیمان زناشویی نبندید . ممكن است در ابتدای آشنایی بگوید : عزیزم اهمیتی ندارد. می توانیم بچه دار نشویم، اما صبر كنید و ببینید چه می شود او دمدمی نیست ، صادق و وفادار است . صداقت و وفاداری از نظر او بسیار مهم هستند قانون او این است كه شما هم دوستش بدارید و صادق باشید و به هیچ وجه به او خیانت نكنید . او این انتظار را از همه ، از شما ، از همكاران و حتی ازدوستانش نیز دارد .

مرد متولد مرداد می خواهد نان آور منزل و مایه افتخار شما باشد . با قدرت روی پای خود بایستد و خانواده را تأمین كنند . صبر كنید كامپیوتر را خاموش نكنید و با عجله برای یافتن او بیرون نروید . او گاهی ریا كار هم هست . اگر او كسی است كه زیاد به سفر می رود ، احتمالاً هرجا ماده شیری هم دارد. عشق مردادی شما خود را حاكم قلمروی شاهانه خود می بیند و می خواهد شما و بچه ها در مقابل او تعظیم كنید . اگر كمی ارام و سر به راه باشید وضع بدتر می شود !

اگر از قدرتی كه در اختیار دارد به درستی استفاده نكند از شیری دوست داشتنی به قلدری مستبد تبدیل می شود كه ناگهان بی پروا و از خود راضی به نظر می رسد، قمپز در می كند ، قیافه می گیرد و شق و رق راه می رود .او گاهی از شما مثل سرباز ضعیف بازی شاهانه شطرنج خود استفاده می كند یا دوستان و خویشان را كلكسیون كشورها می داند . اگر به قدرت برسد كافی است تا كمی ویژگیهای منفی داشته باشد آن وقت به دیكتاتور ، و فرمانروایی مستبد تبدیل می شود و همیشه از قدرت خود سوء استفاده می كند .

طالع بینی هندی زن متولد تیر

 

طالع بینی هندی زن متولد تیر

زن متولد تیر موجودی بسیار خیالباف، رویاپرور، کمی عصبی و غمگین است که در پس انداز پول مهارتی بسیار دارد و خلاصه پول و ثروت یکی از موضوعات مورد علاقه اوست. او دختری دوست داشتنی است که تحت تاثیر ماه کامل می تواند همه استعدادهای نهفته درونیش را بروز دهد و احتمالا شعری بسراید، آهنگی بسازد یا به تفکرات فلسفی بپردازد و مصاحب خوبی باشد.

زن متولد تیر از اینکه مورد انتقاد و ایراد قرار بگیرد به شدت تنفر دارد و اصلا دوست ندارد از طرف کسی تمسخر شود. او همواره تشنه محبت و توجه دیگران است و تحمل این را ندارد که از طرف دیگران طرد شود. در واقع این خصوصیات ناشی از این امر است که اعتماد به نفس او ضعیف است. یعنی دائما در این هراس قرار دارد که مبادا به اندازه کافی زیبا، زرنگ، تیزهوش و جذاب نباشد.

عجب نشانه رضایت بخشی است ! تیر یكی از بهترین برجها برای تولد زنان است .دختر متولد برج تیر بسیار حساس است و از نیروهای مرموزی دراین زمینه برخوردار است .

دختر متولد تیر نسبت به واژه ها حساسیت خاصی دارد و لازم است كه به احساسات و عواطف خود آگاه باشد و به آنها نظم دهد ، چون در غیر اینصورت مثل تكه های از هم گسیخته یك قایق شكسته، در دریای زندگی به این سو و آن سو می رود . او می تواند چون یك آتشفشان دچار فوران احساسات شود و اطرافیان را بترساند و گاهی نیز چنان درگیر حسادت می شود كه فرار از چنگال او برای همه مشكل می شود .

زن متولد تیر، خیلی یك دنده است و این خصلت او گاه دوست داشتنی است چون سماجت او را در رسیدن به خواسته هایش كمك می كند اما از نظر عاطفی ، افتضاح است چون نمی داند چه وقت ، كجا و چرا توقف كند . او قادر نیست بفهمد یك رابطه كی تما م شده و اگر تصویری مبهم و نادرست از پایان رابطه داشته باشد آنقدر سماجت می كند و به طعمه و چنگ می زند تا عشق و علاقه هر دو طرف به نفرت تبدیل شود .

احساسات زن متولد تیر گاه به حد افراط می رسد و به جای آنكه از او آدمی عاشق ، مهربان ، دلسوز ، آرام ، وفادار ، محافظ و رام بسازد ، آشفتگی به بار می آورد . او از نظر دیگران آدمی مرموز، دسیسه چین و زود رنج است . در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر می كنند و تلاش می كنند تا از او دوری كنند اما احساسات و دلبستگی های او بسیار قوی است و تمام این سوء تعبیرها ناشی از غرور اوست .

این زن اگر آدم مثبتی باشد ، بسیار همدل، پر احساس و یاری بخش است واگر احساساتش را بدرستی جهت دهد و خود را به شكلی درست و غیر مستقیم وقف شریك كند همه چیز عاشقانه پیش خواهد رفت. اما، امان از وقتی كه همه چیز را خراب می كند ، گریه و شیونی سر می دهد كه آن سرش ناپیدا است.

زن متولد تیر اگر وجودش را سازمان بخشیده باشد ، محشر است . او از شریك خانواده و هركس كه برایش مهم است ، صادقانه و با نظم و مقررات خاص محافظت می كند . او در موقع لزوم دیگران را توبیخ نیز می كند .ا گر او منفی باشد خجالت می كشد كه دیگران را مواخذه كند، البته زن متولد تیر پس از نطق آتشین ، یا دعوا با دیگران خود خوری می كند و فكر می كند آیا كارش درست بود یا نه و حسابی گریه خواهد كرد , مهم این است كه او بلاخره نظرش را می گوید و عاقلانه عمل می كند .

بیشتر زنان متولد تیر جمع و جور و خوش هیكل هستند . برخی هم به شكل دلچسبی خپل هستند .

دختر متولد چهارمین برج در منطقه البروج معمولاً زیاد لبخند می زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در كنار او ، لذت بخش است . او دوست داشتنی است و عاشق بچه است و اگر بچه نداشته باشد او یك حیوان خانگی نگهداری می كند.

بی شك زن متولد تیر بهترین مادر است اما از آنجا كه انحصار گری در خون اوست، جدا شدن بچه ها از خانواده ، وی را دچار دلشوره می كند . چون جدا شدن از خانواده برای خودش هم سخت بوده است .

طالع بینی هندی مرد متولد تیر

طالع بینی هندی مرد متولد تیر

مرد متولد تیر بسیار مودب، متین، باوقار، خردمند و معقول است ولی در کنار این خصوصیات آدمی خیالباف، رمانتیک و رویاپرور می باشد. این دوگانگی شخصیت او ناشی از تاثیرات کره ماه بر وی است. گاهی اوقات اخمو و گوشه گیر می شود و در لاک خود فرود می رود. اما در بقیه مواقع فردی شاد، سرزنده، شوخ و سرگرم کننده است.

این مرد از همان دوران کودکی به دنبال پول و پس انداز آن است. انگار ذخیره کردن پول به او آرامش خیال می بخشد. او به دنبال جاه و مقام اجتماعی نیست و پول را فقط به خاطر خود پول می خواهد. البته در خرج کردن پول خساست به خرج نمی دهد یعنی می داند پول خود را چگونه خرج کند.

مردان متولد تیر عكس ظاهر بدعنقی كه دارند ، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند . وقتی به متولد تیر فكر می كنید ، خرچنگ را از یاد نبرید . بسته به شرایطی دارد،‌ برای رویارویی و یا خلاصی از گرفتاری ، قدم های جنبی بر می دارد، هیچ وقت درباره او بر اساس ظاهرش قضاوت نكنید . بیشتر مردان متولد برج تیر آرام ، احساساتی ، خانگی و شیفته آشپزی هستند . نشانه خرچنگ بر شكم، حكومت دارد و ضرب المثل قدیمی ، راه ورود به قلب یك مرد از شكمش می گذرد ، راجع به مردان متولد تیر صادق است اگر وی به شما گفت رژیمغذایی دارد ، حرفش را باور نكنید .

او دمدمی است . علت خلق و خوی متغیر او ماه است كه سبب می شود بسیار احساساتی و یا كاملاً سرد و نا امید باشد . ( او عقل و منطق سرش نمی شود ) قلب متولد تیر به مغزش فرمان می دهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف اوست . اگر عاشق مردی هستید كه متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم . او راحتتر از مردان متولد سایر برجها ابراز احساسات می كند ، مردان متولد برجهای مختلف هر یك احساسات خود را به نوعی بیان می كنند . متولد آبان به شكل جنسی ، مرد متولد اسفند به شكل رویایی و متولد تیر به شكل عاطفی.

مشكل اصلی شما با او ، این است كه می خواهد مادرش باشید . احساسات او نسبت به مادرش حد وسط ندارد . یا عاشق اوست و یا از او متنفر است . بیزاری او از مادرش گاه سبب میشود تا از هر زن دیگری (حتی شما) بیزار شود ، یا این كه مادر را آنقدردوست دارد كه شما احساس می كنید فراموش شده اید پس از مادر شوهر هم نفرت پیدا می كنید.

بیش از آنكه با او پیوند زناشویی بندید بد نیست بفهمید روابط او با مادرش چگونه است . اگر او از آن مادرهای پاك باخته است كه پسرش را ننر بار آورده، حتماً با او مشكل پیدا می كنید . اگر نمی دانید او مرد است یا موش یا بچه یا خرچنگ ، تله ای كار بگذارید تا بفهمید او چیست ؟!

او در گذشته زندگی می كند و ناخودآگاه به دنبال شریكی است كه یاد آور مادرش باشد . او به ریشه ها اهمیت زیادی می دهد و اغلب در شهرستانی كه متولد شده زندگی می كند و همانجا هم می میرد. حتی گاهی خانه دوران كودكی اش را سالها بعد مجدداً می خرد و همانجا زندگی می كند .

او معمولاً زاده عادت است و باید مراقب باشد تا عادتهای بدی كسب نكند، چون عادتهای قدیمی را دیر فراموش می كند . او به دنبال شریكی است كه برایش مادری كند ، اما اگر شخص مناسبی را پیدا نكند با قوم و خویش و دوستان درگیری عاطفی پیدا می كند به طوری كه دهان همه از تعجب باز می ماند .

او پدری فداكار و تو دل برو است . با این وجود احساسات او بیشتر مادرانه است تا پدرانه ، مثلاً پس از یك روز سخت كاری ، در خانه پیش بند می بندد و بدون نق و نوق برای بچه ها آشپزی می كند. او از اعضای خانواده مراقبت می كند‌، آخر هفته بچه ها را بیرون می برد و حتی از قناری هم مواظب می كند . او ذاتاً پدر است و برایش خیلی سخت است كه خودش بچه نداشته باشد ، در این صورت دوستان و همكاران را بچه های خود می داند .

طالع بینی هندی زن متولد خرداد

طالع بینی هندی زن متولد خرداد

زن متولد خرداد آدمی اجتماعی و مردم دوست است و عاشق مطالعه است و در تمام مراحل زندگی با شور و اشتیاق فراوان به کسب دانش می پردازد و دوست دارد هر لحظه بر اطلاعات خود بیفزاید. او آدمی حراف است که از مصاحبت با دیگران بسیار لذت می برد و همیشه میل دارد در اجتماع باشد.

زن متولد خرداد بسیار صمیمی و خونگرم است و خیلی زود با دیگران طرح دوستی می ریزد. ولی چون از طبیعتی دوگانه برخوردار است ممکن است به همان نسبت که خیلی زود با دیگران صمیمی می شود خیلی زود هم از آنها خسته شده و به دنبال دوست جدیدی برود.

او موجودی جذاب، روشنفکر، بذله گو و شوخ است که حس مالکیت بسیار پر قدرتی دارد وقتی که با او پیوند زناشویی بستید باید منتظر حس حسادت و سوءظن های گاه و بیگاه او باشید.

زن متولد خرداد معتقد است ماهی برای مغز مفید است اگر می خواهید او را شیفته خود كنید یك بشقاب ماهی را تا ته بخورید! او پول زیادی بابت هزینه پستی می پردازد و همیشه هم به تنهایی به پستخانه می رود . اگر شما دوست او هستید از دریافت یك خروار كارت پستال و یادداشتهای كوچك او خوشحال خواهید شد چون او دایماً با شما در تماس است . دفترچه یادداشت او پر از قرار ملاقات ، برنامه و وظایف اوست و اگر می خواهید او را ببنید، حتماً دو هفته قبل وقت ملاقات بگیرید . او عاشق دیدن نمایشهای جدید ، آخرین فیلمها و خواندن جدیدترین كتابهاست و كسی است كه با رضایت كامل با شما به گردش های هنری ، علمی ، تفریحی یا ورزشی می آید .

بعضی از مردم می گویند كه زن متولد خرداد معمولاً شایعات خوبی برای گفتن دارد و می شود اعتراف كرد كه خبرهای بی مزه و یا چرت و پرت نمی گوید . خبرهای او بسیار وسوسه انگیز و داغ و مربوط به مسائل روز است . توصیه می كنم هیچ رازی را به او نگویید ، چون مطمئناً كمی دور خودش می چرخد ، چای دم می كند و برای پخش خبر جدید به یكی از دوستان تلفن می كند .

زن متولد برج خرداد دوست دارد بلوز و شلوار راحتی بپوشد . او قلباً‌ فمینیست است و عقیده دارد كه زنان از هر نظر با مردان مساوی هستند و او نیازی ندارد كه زنانگی خود را با زلم زیمبو و یا لباسهای چین واچین ثابت كند بلكه می خواهد او را فقط به خاطر خود و افكارش دوست بدارید بنابراین خود او نیز به ذهن شما بیش از ظاهرتان علاقمند است .

بیشتر زنان متولد خرداد بسیار سرشناس هستند . اگرچه برخی می گویند آنها آدمهایی سطحی هستند ، اما در واقع اینطور نیست.

بر خلاف این،زن متولد خرداد خود را به سرعت با محیط وفق می دهند. آنها همانطور كه در بحثها در مورد موضوعات اصلی و شاخه های فرعی صحبت می كنند ( چون آنها عاشق بحث و مذاكره هستند ) به راحتی هم می توانند موضوع را عوض كنند. دوستان یك زن خرداد توصیفهای مختلفی از او دارند.

گاهی معتقدند زن خرداد شبیه آفتاب پرست است و تحت تأثیر محیط و افراد مختلف رنگ عوض می كند. اما بطور كلی بهترین ویژگی او این است كه حتی اگر سعی كنید به هیچ وجه به ذهن او راه نخواهید یافت. فقط می دانید كه هفت روز هفته هر روز بیست و چهار ساعت كار می كند . اگر زندگی یا حتی اتاق خود را با او تقسیم كردید مطمئن باشید شادی او در تمام ساعات شبانه روز شما را مات و متحیر می كند .

فكر نمی كنم كه زن متولد این برج مادر خیلی خوبی باشد ، او هم مثل همتای مردش بچه ها را وقتی دوست دارد كه بزرگ می شوند و زبان باز می كنند و به جای اینكه خودش بچه دار شود و یكی دو سال خود را به زحمت بیاندازد و هر سه ساعت یك بار بچه را تر و خشك كند و در تختخواب بگذارد ، ترجیح می دهد كودكی را به خانه بیاورد و به فرزندی بپذیرد!

رفتار او اصلاً مثل مادرها نیست. اگر برای بچه ها آشپزی كند ، لطف زیادی در حق آنها كرده و بچه ها باید خیلی هم خوشحال باشند . او بیش از تغذیه جسم، به تغذیه مغز آنها اهمیت می دهد و بچه ها را به سوی آموختن سوق می دهد و برای آنها داستان می خواند و آنها را تشویق می كند كه عاقلانه فكر كنند . اگر بچه ها بخواهند مادر آنها را در آغوش خود بگیرد ، احتمالاً دلسرد و ناامید می شوند ، اما اگر بخواهند آنها را نصیحت كند ، حتماً به آنها كمك خواهد كرد .

طالع بینی هندی مرد متولد خرداد

 

طالع بینی هندی مرد متولد خرداد

مرد متولد خرداد موجودی شریف، یکرنگ و صادق است و با فریبکاری و دوز و کلک بیگانه است. او بسیار تیزهوش است و از قریحه هنری خوبی برخوردار است. عاشق مردم است و از صحبت و گفتگو با دیگران بسیار لذت می برد. در مهمانیها شمع محفل یاران است و با بذله گوییهای خود همه را به دور خود جمع می کند و مجلس را گرم می نماید. هرکس برای اولین بار او را می بیند اعتراف می کند که او جالبترین و باهوشترین مردی است که تاکنون دیده است.

مرد متولد خرداد موجودی سرگرم کننده و با نشاط است ولی چون در برج جوزا به دنیا آمده است وجودش آمیخته از چند شخصیت گوناگون است. یعنی یک روز ممکن است شاد، بذله گو، هیجان انگیز و پر حرارت باشد اما روز بعد احتمال دارد تبدیل به آدمی بدخلق، ایرادگیر، تندخو، افسرده و سرد شود و رفتاری خشک و بی اعتنا داشته باشد. ولی اگر صبر کنید تغییر می کند و روحیه اش عوض می شود.

به به ! از دست مرد متولد خرداد حتماً سرسام می گیرید !

مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند . دوست شما باشد یا عاشق شما ، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینكه خودش هم به خوبی می داند ! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می كند تا به پروانه‏ای زیبا تبدیل شوید ، اما وقتی به خواسته اش رسید ، به این نتیجه میرسد كه دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است كه آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یك سراب دیده اید . پس اگر می‏خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده كنید . بهترین راه برای جذب او بی توجهی است . اگر در میهمانی ها تظاهر كنید كه او را ندیده اید، خواهید دید كه چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای كه شده خود را به كنار شما می كشاند.

او به هر چیزی كه در اطرافش باشد توجه می كند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشكلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می كند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشكل عمده تر اینكه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد كرد . او می ترسد نكند توانایی های سرنوشت ساز او ( جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان كند و ندرتاً شكست می خورد. واقعیت این است كه او روحیه ای ماجرا جو دارد . حتی وقتی ازدواج می كند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن كرد و گفت كه به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نكنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

مرد متولد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش ، علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.

كمی دقت كنید شاید مردی متولد خرداد كه ازدواج كرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هر جا می رود به زنها می گوید كه عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست ) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است .

بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرك و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفكر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد . از آنجا كه به ژست اهمیت می دهد ، اگر تاجر باشد ، حتماً دسته چكهای زیادی ( برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر كارش پر از تلفنهای بی سیم شیك و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می كند . دفتر كار او پر از لوازم اداری متنوع است . البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد .

جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد ، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج كننده است . تا وقتی كه عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت كند ، پدر خانواده نگران و عصبی است . اما به محض اینكه نوزاد كوچك شروع به صحبت می كند شادی پدر هم شروع میشود.

مرد متولد خرداد عاشق بازی كردن با بچه هاست و علت اینكه بچه ها هم عاشق او هستند این است كه او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می كند . بطور كلی فرق نمی كند كه از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او كودكی بیش نیست .

طالع بینی هندی زن متولد اردیبهشت

طالع بینی هندی زن متولد اردیبهشت

زن متولد اردیبهشت موجودی قوی و پر انرژی است و رفتاری صادقانه، صریح و به دور از هرگونه ریا و فریب دارد. همین خصوصیات باعث می شود که مردم خیلی زود شیفته او شوند. او طبیعتی آرام و باوقار دارد و دوست دارد کارهای خود را با تأنی و به طور آهسته انجام دهد و اگر کسی او را وادار به عجله کند آنگاه به زودی از کوره در می رود و عصبی می شود.

زن متولد اردیبهشت خیلی سخت کار می کند و اصولا با تنبلی میانه ای ندارد. اگر در خانه باشد از صبح تا شام به رفت و روب و نظافت مشغول است و به همه کارها سروسامان می دهد. چنانچه خانواده دچار مشکل مالی شود نیز آستینها را بالا زده و کاری در بیرون پیدا می کند و دوشادوش همسرش به کسب درآمد می پردازد.

اگر به یك جلسه زنانه سرزده اید، مطمئن باشید رئیس جلسه حتماً زن متولد اردیبهشت است.

زن متولد اردیبهشت، احتمالاً چند شیشه ترشی و یا مربا نیز به همراه دارد .می پرسید از كجا می دانم ؟ خوب اگر ونوس را پدید آورنده خوبی ها ، صاحب تجمل و تأمین كننده آذوقه بدانیم ، زن متولد ثور را پیش رو داریم .

زنان متولد اردیبهشت به راستی خانه دار هستند . آنها نگران برچیده شدن ریشه های دایمی زندگی و مشغول ایجاد پایه محكمی برای آن هستند . ثبات بهترین واژه برای متولدین این برج است . هرچیز بی ثبات و موقتی ولو بسیار كوچك ، آنها را دچار دلشوره می كند .

گاهی زن متولد اردیبهشت ، مثل میوه درخت بلوط كه بر بلندترین درخت های بلوط رشد می كند و هما نجا می ماند ، تا قبل از ازدواج با والدینش زندگی می كند . این را به حساب تنبلی یا نداشتن قدرت تخیل نگذارید، او فقط به خانواده دلبسته است و نمی خواهد از آنها دور شود .

از نظر او هر چیز ملموسی ، فوق العاده است . این نشانه در طالع بینی مادر زمین (اردیبهشت) كاملاً محسوس است . یك زن واقعی متولد اردیبهشت همسر شاد یك كشاورز است . روی زمین كشاورزی می كند و روزهای زندگی اش را در هماهنگی كامل با طبیعت سپری می كند .

زن متولد برج اردیبهشت لوند نیست چون زندگی را خیلی كوتاهتر از این می پندارد كه بخواهد عشوه گری كند و در مقابل می تواند بسیار ساده لوح و خجالتی باشد .

او هیچ دلیلی نمی بیند كه تا وقتی می تواند برای انجام یك كار ورجه ورجه و شیطنت كند ، بنشیند و فس و فس كند . او می تواند خیلی آرام و وسوسه انگیز باشد . تخت خواب او همیشه با ملحفه های ابریشمی نرم پوشیده شده و حمام او پر از صابونهای بسیار خوشبو است. وقتی ازدواج می كند ، همسر، منزل ، آشپزخانه و فرزندانش بسیار مهم می شوند و بیشترین تلاشش را می كند تا همسر و مادری كامل باشد . از نظر او وفاداری یعنی همه چیز به همین دلیل از همسرش نیز انتظار دارد كه مثل خود او وفادار باشد .

اینها ویژگیهای مثبت شخصیت زن متولد اردیبهشت است.

اما از نظر ویژگیهای منفی او را دست كم نگیرید چرا که از این نظر می تواند بر همه نشانه ها به جز عقرب پیشی بگیرد. او از رشك و حسد هم بی بهره نیست. از این دختر انتظار نداشته باشید كه ببخشد و فراموش كند، چون در سرشت او نیست . او با خونسردی تصمیم می گیرد تا با كسی كه به او بد كرده، هیچ كاری نداشته باشد .و دلیل این خیلی ساده است چون این روش محافظه كارانه برای آن است كه در آینده مجدداً‌ از همان ناحیه آسیب نبیند .

همچون همتای مردش، وجود دیگران، بویژه نزدیكترین و عزیزترین فرد برایش عادی میشود . او سرد و بی روح نیست اما احساساتش را بدرستی بیان نمی كند و فراموش می كند همسرش نیاز دارد كه نظر و احساس او را نسبت به خود بداند و گاه خیلی دیر ( درست وقتی كه او می خواهد تركش كند)، ‌به این نكته مهم پی میبرد . اگر موقعیتی پیش آید كه او مدتها از همسرش دور باشد فقط به فرستادن یك كارت پستال سال نو اكتفا می كند. به این دلیل همیشه مورد سرزنش قرار می گیرد همسرش، پرخاش میكند و می خواهد بداند كه چرا هیچ وقت نگفته او را چقدر دوست دارد.

اما زن متولد اردیبهشت مات و متحیر است و آهسته نجوا می كند ، نیازی نیست كه بگویم همین كه با تو هستم بیانگر همه چیز است. ولی خوشبختانه قبل از آنكه خیلی دیر شود ، می فهمد كه هر سردی كدورت با كمی عشق و احساسات بر طرف می شود .

زن متولد اردیبهشت بسیار جذاب است و گاهی نیز ژست اغراق آمیزی به خود می گیرد. سیاره ونوس به انها صدای خوبی نیز بخشیده است تا جایی كه می توانند خواننده های معروفی شوند.

از آنجا كه زن متولد برج ثور مادر زمین است می تواند مادری بسیار خوب برای فرزندانش باشد . او عاشق آنهاست هیچ گاه آنها را سرزنش نمی كند در عوض خیلی به آنها عشق می ورزد.

طالع بینی هندی مرد متولد اردیبهشت

طالع بینی هندی مرد متولد اردیبهشت

مرد متولد اردیبهشت موجودی شریف، صادق، صمیمی، و اهل عمل است و در زندگی خیلی سخت به فعالیت و تکاپو می پردازد تا به خواسته های خود برسد. او رفتاری توام با آرامش و وقار دارد و معمولا کم حرف است. هیکلی تنومند و ورزیده دارد و قوی بنیه است.

مرد متولد اردیبهشت بسیار زمینی است و به مادیات اهمیت می دهد و موفقیت را در کسب پول و ثروت می بیند. او از زندگی لوکس و پرتجمل لذت می برد و دارای حس مالکیت پر قدرتی است. آدم جاه طلب و زیاده خواهی است که اهل ریسک بوده و معمولا در هر داد و ستدی به موفقیت می رسد.

مرد متولد برج اردیبهشت می تواند خیلی پررو باشد! در اتوبوس یا متروهای شلوغ هیچ گاه نزدیك او نایستید چون تمایل زیادی دارد كه شما را نیشگون بگیرد! او آدم شوخ طبعی است و با پرتاب پوست موز و كیك ، دلقك بازی در می آورد . ( هر چیزی كه به غذا شبیه باشد او را خوشحال می كند . )

اعتقاد و وفاداری از خصلتهای مرد متولد اردیبهشت است و انتظار دارد كه این ویژگیها را در هر كس كه می شناسد، از خدمتكار گرفته تا همسرش پیدا كند و به همین دلیل خیلی زود گول زنهای با هوش را می خورد او كسی است كه با رضایت قلبی با منشی یا خدمتكارش ازدواج می كند .

مرد متولد اردیبهشت، شریكی می خواهد كه آشپزی و خانه داری را به خوبی بداند . از آنجا كه به نظر دوستانش اهمیت می دهد اهل قمپز و خودنمایی نیست و وقتی دوستان را به خانه می آورد خانه باید پر از صمیمیت بوده و غذایی پر گوشت و شاهانه مهیا باشد .

به عكس ماه های دیگر، او شریكش را فقط بر اساس زیبایی اش انتخاب نمی كند . از آنجا كه سیاره او ونوس است ، به دنبال كسی نیست كه همیشه خود رادر آینه نگاه می كند از نظر او ژست شریك مهمتر از چهره اوست و خوش هیكلی را بیشتر از لاغری می پسندد .

دوست ستاره شناسی دارم كه می گوید قطع رابطه برای این مرد غم و غصه ای واقعی است و اگر او آدمی منفی باشد، هر قدر ارتباط او با شریكش طولانی تر شود ، حس مالكیتش هم بیشتر می شود و فراموش می كند كه او هم انسان است و حتی گاهی به شریك زندگی اش به چشم اثاثیه منزل و یا چیزی كه بابت تهیه آن پول پرداخته ، نگاه می كند .

مرد متولد اردیبهشت خیلی دست و دل باز است و با اشتیاق آخرین لقمه غذای چرب و نرمش را به شما می دهد حتی پیرهنش را هم از تن در می آورد و به شما هدیه می كند. ( كه ابریشمی و نرم است .) این افراد را حتماً در میهمانی هایتان دعوت كنید چون كسی است كه همیشه می خندد و گاهی آنقدر می خندد كه ریسه می رود و اگر در خوردن غذا و نوشیدنی زیاده روی كرده باشد واقعاً روده بر می شود .

مرد منفی متولد اردیبهشت بسیار حسود است . اگر شما به عنوان همسر او ، برای كاری پیش بینی نشده بیرون بروید و یا پنج دقیقه دیر كنید، می خواهد بداند كجا بوده اید و یا چه می کردید. او همیشه به دنبال امنیت می گردد.

متولدین اردیبهشت در بین اعضای بدن خود ، به گردن اهمیت بیشتری می دهند و اغلب گردنهای كلفتی دارند . برخی از این مردان تنومند و جذاب هستند، بعضی دیگر هم - كه مشخصه برج آنهاست - استخوانی هستند . اما خود ، یعنی شانه های پهن و كمری صاف را حتماً دارند .

آنها عموماً موهای مجعد و تیره ، چشمانی قهوه ای رنگ و با احساس و رنگ پوستی روشن دارند ، عجیب است اما بیشتر آنها كاكل هایشان را روی پیشانی می ریزند .

مرد اردیبهشت مردی است سرشار از عشق و علاقه كه برای عاشق شدن زمان زیادی می خواهد . اگر زن خوش شانسی هستید، مطمئن باشید هر سی سال یكبار عصبانیت او را خواهید دید.

طالع بینی هندی زن متولد فروردین

 

طالع بینی هندی زن متولد فروردین

زنی که در ماه فروردین به دنیا آمده باشد استعداد سلطه جویی و برتری بر دیگران دارد و این خصوصیت او ممکن است کمی دردسر آفرین باشد. او در زندگی زناشویی خانه را مقر فرماندهی خود می داند و هیچگونه دخالتی را از طرف هر کس که باشد نمی پذیرد. البته او خانه را خیلی خوب اداره می کند و خیلی خوب می تواند خرج و دخل خانه را تنظیم کند تا کم نیاورد.

زنان متولد فروردین کمی حسود هستند و تقریبا هر چیز را فقط برای خود می خواهند. بنابراین اگر می خواهید مورد خشم و غضب او قرار نگیرید سعی کنید در حضور او از دیگران تعریف نکنید و اصولا هرگز او را با کسی مقایسه نکنید مگر آن که به برتری او رای دهید.

دوشیزه های مریخی جذاب هستند و قدرتهای ویژه ای دارند و بیش از همتای مردشان در بدست آوردن دل دیگران موفق هستند .

زن متولد فروردین، حین ورود به یك اتاق ، با صراحت لهجه و صداقت جمع را مجذوب خود می كنند . بعضی به آنها بدگمان می شوند و برخی آنها را دوست دارند زنان مریخی را می توان از رنگ لباس شناخت . آنها مثل ماشینهای آتش نشانی از سر تا پا قرمز می پوشند .

بهتر است قبل از آنكه تصمیم بگیرند بچه دار شوند ، شغلی برای خود انتخاب كنند تا جنب و جوش و تحرك داشته باشد و بتوانند از این طریق شور و شوق همیشگی خود را ابراز كنند . در غیر اینصورت پس از ازدواج احساس می كنند محدود شده اند ( او در همه حال خواهان آزادی است ) و بحران از اینجا آغاز میشود . او فمینیست سر سختی است و با چنگ و دندان با شوهرش می جنگد . او زن خانه دار معمولی نیست و هیچ مردی نباید تلاش كند از او زنی خانه دار بسازد .

دختر متولد برج فروردین بسیار مستقل است . او همانطور كه خود را به دیگران نشان می دهد ، مرد مناسبی را برای ازدواج پیدا می كند و ازدواج او از همه حیث تمام و كمال خواهد بود .

با این كه فرزندانش تا زمانی كه با او زندگی می كنند ، او را محدود می كنند ، ولی او مادر خوبی برای آنهاست و درست زمانی كه آخرین بچه خانه را ترك كند، نهایت لذت را از زندگی خواهد برد . به كلاسهای هنری میرود و به فعالیتهای هنری می پردازد . او قبل از شناخت دیگری و علاقه به او ، اول باید خود را بشناسد كه شاید سالهای سال به طول انجامد . اگر در نوجوانی و اوایل جوانی گرفتار و محدود شود ، شاید سی سال بعد تسلیم طبیعت شتابزده خود شود و زندگی زناشویی اش در معرض خطر قرار گیرد.

این زنان سرشار از شور و نشاط ، محبت و شگفتی هستند و می خواهند نقش مهمی را در زندگی بازی كنند . علاقه آنها به دیگران از آنجا ناشی می شود كه قوچ هستند و ریاست طلبی آنها به این علت است كه تحت سلطه مریخ‌ ـ سیاره ریاست طلبی ـ به سر می برند .

دختر متولد فروردین اگر مرد مناسبی را پیدا كند ، وقت را تلف نمی كند ، پا پیش می گذارد و حتی یك قدم هم به عقب نمی رود. او مثل همتای مردش گاهی خوش شانس است و گاه نیز معشوق رویایی اش همچون خرگوش گریز پا با وضع ناامید كننده ای فرار می كند . متولدین این برج همیشه باریك بین و آگاه نیست و ممكن است با گزافه گویی ( لاف و گزاف) افراد حساس را فراری دهد .

دختر فروردین در ظاهر سرزنده و زود رنج است اما در باطن بسیار كمال گراست و در یك روز واقعاً گرم بسیار احساساتی است این دختر اگر بفهمد شریك او گرگی در لباس بره است ، قیافه غم انگیزی پیدا می كند . او خیلی آسیب پذیر است و سعی می كند آن را پنهان كند .

نشانه های آبی و خاكی به امنیت خانوادگی نیازمندند اما زن مریخی باید از كسانی كه دوستشان دارد جدا باشد تا بتواند خود را بشناسد . او باید در اجتماع باشد تا اجتماعی شود . اگر این دختر زمانی را به خودش اختصاص ندهد از روابط بیزار و متنفر می شود، داد و هوار و گریه می كند و زبانه آتش خشم او بیش از توده آتشی است كه در یك قوطی كبریت می بینید.قوچ ماده تركه ای نیست اما خوش بنیه است .

طالع بینی هندی مرد متولد فروردین

طالع بینی هندی مرد متولد فروردین

مرد متولد فروردین بسیار فعال، پر شور و شوق و سرشار از انرژی است. او دارای قوه ابتکار و خلاقیت زیادی است. از نظر فکری نیز پرتوان است. ولی کمی بی صبر و تحمل است و در کارهای خود عجول است. خیلی متکی به نفس و یکدنده و لجوج است و کمتر زیر بار حرف دیگران می رود.

او مردی روشنفکر و اهل مطالعه است و از قوای ذهنی نسبتا خوبی برخوردار است. فقط تعجیل در کار ممکن است آفت استعداد او باشد و او را دچار مخمصه کند. وگرنه از هوش و ذکاوت خوبی بهره مند است و وقتی که متعهد به انجام کاری می شود با اشتیاق و هیجان شروع به کار می کند و با علاقه پیش می رود تا آن را به اتمام برساند.

سیاره مریخ به آنها عضله و هیكل عالی بخشیده و از آنجا كه به هوای آزاد علاقه زیادی دارند ، حتی در زمستان هم پوستشان برنزه است . موهای این مردان آتشین معمولاً روشن بور است و اگر پوستشان روشن باشد كك مك های ملیحی دارند . بزرگترین موهبتی كه مرد متولد فروردین از آن برخوردار است به ابروهایش مربوط میشود كه شبیه شاخهای قوچ است. متأسفانه برخی از آنها با گذشت زمان زجر می كشند و چهره جذاب آنها تغییر می كند و به آدمی لاغر مردنی و ناخوش تبدیل میشوند.

پیش از آنكه تصمیم بگیرید مرد متولد این برج درست همان چیزی است كه گفته شد. احساسات خود را كنترل كنید . همه متولدین صورت فلكی حمل قبل از آنكه درگیر تجربه های عاطفی شوند ، باید دوباره فكر كنند . چون هر نوع مشاركت و همكاری ، حتی مشاركتهای تجاری می تواند برای آنها مشكل ساز باشد. متولد این برج فراموش می كند كه همكارانش نیز دركنار او هستند . او می خواهد قرص و محكم و برنده باشد ، حتی گاهی ازیاد می برد كه برای نان بیار كباب ببر بازی كردن هم باید دو نفر بود .

متولد این نشانه بسیار شتابزده و ناشکیبا است . مرد متولد این برج انتظار را دوست ندارد ( برای هیچ چیز ) . اگر فكری در سر دارد می خواهد همین حالا به انجام برساند و تا هفته آینده صبر نمی كند . به نظر آنها زندگی آنقدر كوتاه است كه نباید وقت را تلف كرد . همه مردان مریخی باید قبل از پرش خوب به اطراف نگاه كنند.

بیشتر متولدین این برج عاشق زندگی هستند و می توانند با شور و اشتیاق فراوان مثل زنبور عسل با عجله به این طرف و آن طرف بروند . شور و شوق كودكانه آنها می تواند دنیا را برای بقیه ما درخشانتر كند . اما یك بخش در زندگی او وجود دارد كه سبب بروز مشكلاتی میشود : هیجان و شیفتگی او می تواند او را مغلوب كند و این دلیلی می شود كه او بخواهد برشما هم چیره شود! اما اغلب وقتی خواسته اش عملی میشود ، راه می افتد تا در جای دیگری به سر برد. بدست آوردن مرد متولد برج فروردین آسان ولی حفظ او مشكل است . حتماً اگر شما را با گره محدود كرد ، باز هم تلاش كنید تا مسیری درست و حسابی برای دسترسی به او پیدا كنید.

مردان متولد این برج به دلیل جاذبه جسمی و گیرایی مریخی ، اغلب جذاب هستند. ویژگی آتشین آنها موجب غرور می شود. آنها از خود و وجهه خود بسیار آگاه هستند . از آنجا كه می خواهند همیشه اول باشند ، هم در عشق و هم در تجارت برای خود مسابقه اجرا می کنند. آنها به شریكی احتیاج دارند كه با هوش باشد و كارها را به درستی سامان دهد تا بتوانند با توافق، با یكدیگر زندگی كنند و یك تیم واقعی باشند چون او از خطر نمی هراسد . قوچ منفی مثل طاووس با ادا و اصول راه می رود و حتی معشوقه را هم رقیب خود به حساب می اورد و سعی می كند با او هم رقابت كند .

از آنجا كه او آدم مهمی است شكست را نمی پسندد . او گاه دوست دارد خود نمایی كند و از شریكش همچون دارایی با ارزشی مواظبت كند . به همین دلیل زنی را دوست دارد كه عالی به نظر برسد .

مرد مریخی پدر خوبی است و تا جایی كه ممكن است سعی می كند بچه ها را به گردش ببرد ( داشتن یك پسر بچه شش ساله بهانه بسیار خوبی برای فوتبال بازی كردن روزهای جمعه است ) او ازسوت كشیدن دخترانش نیز بسیار خوشحال می شود خیلی لی لی به لالای آنها می گذارد ( هیچ وقت قادر نیست در مقابل صورتی زیبا مقاومت كند). با این وجود خلق و خوی بابا هم می تواند مثل طوفان وحشتناك شود.

چون آدمی نیست كه در سكوت بق كند پس داد و هوار می كند . اما وقتی این وضعیت را گذراند دوباره یكپارچه لبخند میشود و صلح و آرامش حاكم خواهد شد. البته برای مدتی! تا آنجا كه به او مربوط می شود ، همسرش هیچ اشتباهی نمی تواند مرتكب شود. اما به محض آنكه خانم او را تحقیر كند ، با غم و غصه هایش تنها می شود و گاه به جای جمع و جور كردن تكه های خرد شده شخصیتش ، اینجا و آنجا به دنبال وقفه واستراحت می رود. او گاهی نگرشی كاملاً كودكانه به عشق و زندگی دارد ، و بیش از آنكه با آنها روبرو شود ، از آنها فرار می كند .